Hlasová schránka UPC

Tagy:

Pro připojení k internetu již asi od roku 2005 využívám služeb společnosti UPC. Posledních několik let se mi k internetovému připojení vždycky snaží vnutit i telefonní služby. I když jejich ceny volání vůbec nejsou oproti VoIP konkurenceschopné, zatím si jejich linku nechávám - tedy pouze v případě, že mi tuto službu nabídnou za 1 Kč měsíčně. Když už kvůli ničemu jinému, je možné z této linky zdarma volat na infolinku UPC zdarma a to se občas může hodit - zvlášť když doba, než se Vám povede spojit se s živým operátorem zrovna u této infolinky může být i v desítkách minut.

Proč o tom všem ale píšu? V posledním vyúčtování jsem si všiml jednoho hovoru, což mi přišlo trochu zvláštní, když z tohoto čísla vůbec nevolám. Hovor byl dle výpisu na číslo 222 957 802, měl trvat přesně 1 minutu a zahájen měl být 25. dubna 2013 ve 12:40. To je opravdu zvláštní - všední den, byl jsem určitě celý den v práci, jak jsem tedy mohl někam telefonovat?

Nakonec se mi povedlo na internetu najít, že prý jde o číslo hlasové schránky UPC. Toto se vám prý ve výpise objeví, když vám někdo zavolá a hovor "spadne" do hlasové schránky. Nikdy jsem si službu hlasové schránky neaktivoval, asi se aktivovala nějak "sama".

Každopádně chtěl jsem tuto službu zrušit. Naštěstí se mi celkem rychle povedlo najít způsob, jak toto učinit. Přes web to sice asi nejde, ale stačilo přes telefon poslat kód #56#. Pak se ve sluchátku jen ozve "Služba byla deaktivována" a hotovo...